21/07/2024
Αθηνά, Ελλαδα
ΚΥΠΡΟΣ

Ελαττωματικά αεροπλάνα προκάλεσαν «πονοκέφαλο» στις Κυπριακές Αερογραμμές: Επηρεάστηκαν πτήσεις τις τελευταίες εβδομάδες

Η Cyprus Airways απέσυρε τα σχέδιά της να αγοράσει έξι αεροσκάφη A220, δήλωσε στο Aviation Week ο Διευθύνων Σύμβουλος Τάσος Μιχαήλ, λέγοντας ότι τα προβλήματα με τους κινητήρες Pratt & Whitney Geared Turbo Fan είχαν επηρεάσει σημαντικά τον αερομεταφορέα και ήταν ο κύριος λόγος για την απόφαση.

«Αν δεν ήταν η Pratt & Whitney, θα ήμασταν κερδοφόροι φέτος», είπε. «Όλα τα αεροσκάφη έχουν προβλήματα, μπορεί να πάρουμε περισσότερα A320 μέχρι να επιδιορθωθούν τα A220 το 2027», πρόσθεσε.

Η Cyprus Airways λειτουργεί επί του παρόντος δύο αεροσκάφη A220-300, τα οποία μισθώθηκαν από την Air Lease Corporation μέχρι τα μέσα του 2035. Το ένα είναι επί του παρόντος εκτός υπηρεσίας με άλλα δύο να φτάνουν το τρέχον καλοκαίρι και ένα τελευταίο στις αρχές του 2025. Η Cyprus Airways διαθέτει επίσης ένα ζεύγος A320-200. Ωστόσο, πριν από δώδεκα μήνες, ο Μιχαήλ αποκάλυψε σχέδια να διπλασιάσει τον αριθμό των A220 σε 12 και σχεδίαζε μια απευθείας παραγγελία με την Airbus για να καλύψει τη διαφορά. Όμως, ο Διευθύνων Σύμβουλος λέει ότι τα συνεχιζόμενα προβλήματα με τα ηλεκτρικά εργοστάσια του A220 τον οδήγησαν να ξανασκεφτεί αυτήν την ιδέα. Οι καθυστερήσεις παράδοσης των δύο Α220 που αναμένονται αυτό το καλοκαίρι ανάγκασαν επίσης τις Κυπριακές Αερογραμμές να προσαρμόσουν το πρόγραμμά τους τις τελευταίες εβδομάδες, γεγονός που συνιστά μείωση της συχνότητας πτήσεων, αναφέρεται στο δημοσίευμα του Aviation Week.

«Παρά τις προληπτικές προσπάθειές μας για τον μετριασμό του αντίκτυπου αυτής της καθυστέρησης, συμπεριλαμβανομένης της αναζήτησης εναλλακτικών λύσεων με την ACMI και της στενής συνεργασίας με ταξιδιωτικούς πράκτορες, η τρέχουσα κατάσταση μας ανάγκασε να προσαρμόσουμε το πρόγραμμά μας», αναφέρεται σε δήλωση της εταιρείας στις 4 Ιουλίου.

Παρόλα αυτά, ο κ. Μιχαήλ λέει ότι το Α220 παραμένει σημαντικό μέρος του στόλου των Κυπριακών Αερογραμμών, ιδιαίτερα κατά τη χειμερινή περίοδο όταν γίνεται πιο δύσκολο να γεμίσει κανείς ένα Α320 ή Α321. «Καθώς ο στόλος επεκτείνεται, η πρόθεση είναι να πετάμε τουλάχιστον καθημερινά σε όλους τους σημαντικούς προορισμούς εντός του δικτύου, το οποίο αυτή τη στιγμή περιλαμβάνει πόλεις σε όλη τη Μεσόγειο, ιδιαίτερα την Ελλάδα, και περίπου μισή ντουζίνα αεροδρόμια στη Δυτική Ευρώπη καθώς και το Dubai International», λέει ο ίδιος.

Πηγή: omegalive.com.cy