Της Χριστίνας Χριστοφόρου
Το ζήτημα της στέγασης του Σχολείου Εναλλακτικής Μάθησης, σε χώρο που χρησιμοποιείται για τις ανάγκες του Παγκύπριου Γυμνασίου, τέθηκε σήμερα στο επίκεντρο συνάντησης που είχε η Υπουργός Παιδείας Αθηνά Μιχαηλίδου, με όλους τους εμπλεκόμενους μετά και τις χθεσινές αντιδράσεις της Διεύθυνσης και του Καθηγητικού Συλλόγου του σχολείου.
Κατά τη συνάντηση, ο Σύνδεσμος Γονέων του σχολείου και οι καθηγητές, ξεκαθάρισαν τη θέση τους, διαμηνύοντας πως πρόβλημα δεν είναι τα παιδιά που θα φιλοξενούνται στον χώρο, αλλά οι ελλείψεις που παρουσιάζονται σε σχέση με τις σχολικές αίθουσες με τον Σύμβουλο Συνδέσμου Γονέων Παγκύπριου Γυμνασίου, κ. Πέτρο Πέτρου να δηλώνει «στη σύσκεψη προσπάθησαν πάλι να μας παρουσιάσουν ότι δεν θέλουμε τα παιδιά […] το θέμα το δικό μας που έχουμε μεγάλη ένσταση είναι καθαρά κτηριακό».
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΣΧΕΤΙΚΑ:
ΒΙΝΤΕΟ / Ανάστατοι στο Παγκύπριο Γυμνάσιο: Διαμαρτυρίες για την αίθουσα παραβατικών συμπεριφορών – Δεν ενημερώθηκε το Σχολείο, αναφέρει η Διεύθυνση
ΥΠΑΝ: Οι ατεκμηρίωτες δηλώσεις στιγματίζουν τα παιδιά που θα συμμετέχουν στην εναλλακτική φοίτηση
Υπ. Παιδείας: Δεν επηρεάζεται το Παγκύπριο από το σχολείο εναλλακτικής φοίτησης
Το Υπουργείο Παιδείας όπως πληροφορούμαστε, προχώρησε σε παραδοχές για το γεγονός ότι στο εν λόγω σχολείο υπάρχει ανάγκη για έξι επιπρόσθετες αίθουσες, κάτι για το οποίο οι αρμόδιοι προχωρούν άμεσα σε λήψη προσφορών.
«Όταν μας λες ότι έχουμε ανάγκη για 6 αίθουσες δεν είναι λογικό να έρχεσαι να μου παίρνεις τώρα τις 2-3 που έχω ένα οίκημα που το χρησιμοποιούμε και το πρωί και το απόγευμα. Είναι ένα τεράστιο σχολείο των 700 παιδιών λειτουργούν τέσσερα διαφορετικά σχολεία» δήλωσε ο κ. Πέτρου.
Με τον Σύνδεσμο Γονέων του σχολείου να εξετάζει την λήψη μέτρων.
Διευκρινήσεις ζητά η Επίτροπος
Επιφυλάξεις για το θέμα της λειτουργίας του εναλλακτικού σχολείου, εκφράζει ταυτόχρονα η Επίτροπος Προστασίας Δικαιωμάτων του Παιδιού, ζητώντας διευκρινήσεις με στόχο την διασφάλιση των δικαιωμάτων παιδιών με ακραίες παραβατικές συμπεριφορές τα οποία θα φοιτούν προσωρινά σε αυτό.
Η ίδια δήλωσε «Εκείνο που με απασχολεί, και δημιουργεί ενδοιασμούς και ερωτηματικά πρώτα πρώτα είναι η φιλοσοφία του προγράμματος του εναλλακτικού σχολείου, αν έχουν στηριχθεί σε καλές πρακτικές άλλων χωρών και όχι μόνο αυτό αλλά ποιοι θα εργοδοτούνται με ποια προσόντα, ακόμα και αν υπάρχουν στην Κύπρο ειδικοί που να μπορέσουν το έργο αυτό».
Τονίζοντας ταυτόχρονα πως σοβαρά ερωτήματα εγείρονται επίσης σε ότι αφορά τον στιγματισμό, τη στοχοποίηση των παιδιών, καθώς και την αξιολόγηση για επανένταξή τους στα σχολεία.
Δείτε το ΒΙΝΤΕΟ:
Πηγή: omegalive.com.cy